plugg och jobb..

Äntligen är bioteknik-provet över!
Jag skulle pluggat mer men vi får se hur det går. De flesta i klassen verkar ha fått kasst, själv får jag se när jag får tillbaka det.
Imorgon är det läxförhör i historia och prov i religion på onsdag. Borde sätta igång att plugga nu men jag orkar inte! Provet idag tog kål på mig! Men får väl ta tag i det senare idag iaf för imorgon hinner jag inte plugga något eftersom jag slutar skolan fyra och ska jobba sex till nio. Jobbig dag men men sådana finns det också!
Jobb på torsdag sex till nio igen och sen är jag klar med kassainlärningen.
Helgen ser ut såhär:
Fredagskvällen: plugg plugg plugg till biologi och fysik
Lördag: Jobb 15-20.45. Plugga innan dess
Söndag: Jobb 13-20.45 Plugga innan dess

Fy fan. Ser inte fram emot denna veckan =/
Ett prov över iaf..
Pengar är alltid härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0