PRIMA BALLERINA

Jag somnade vid ett tiden (ÄNTLIGEN!) och sov till tre då morfar kom och hälsade på. Riktigt härligt att se honom må så bra! Han gick precis och jag ska hm, jag vet inte vad jag ska. Jag borde sätta igång med att plugga till fysiken men jag orkar inte än. Men jag ska, kanske..
Antingen går jag ut och går en sväng i pildammarna eller så ser jag en film. Jag borde gå då morfar kom med mc donalds mat så jag kan få väck lite av svullot i mig. Men fy faen vad äckligt det var. Orkade knappt äta, yes! Början på en ny tid? HAHAH
Jag har precis laddat ner en film som jag tror är sjukt bra! Men kanske lite för deprimerande för min del just nu. Den fick iaf en femma av moviezine och det är sjukt bra!
Ska lyssna på friday i´m in love nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0