pust

Woho, gårdagen på jobbet gick riktigt bra! Jag är nöjd!
När jag kom hem däckade jag i soffan fast jag såg the terminal som var riktigt bra! Att jag ändå kunde somna =/
Är fortfarande sjukt trött. Mår illa och allt sånt där. Vete fan vad det är med mig. Jag vet bara att jag börjar ett idag och slutar nio. Innan och efter måste jag plugga. Orkar inte mycket mer..
Får nog göra provet imorgonbitti sen gå hem för jag kommer inte orka ta mig genom dagen. Måste få sömn och det är nu! Att vara för utsliten räknas väl också som sjuk?
Nåja, behöver en liten macka eller så nu sen ska jag nog fortsätta plugga lite.
Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: pau

usch du låter helt utsliten! vila daj linn! :* /mammipau

2007-10-07 @ 12:07:31
URL: http://paupion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0