råååtta!

YES
Jag har skrivit över en sida om Pavlov. Det finns ju hur mycket som helst att skriva om! Jag menar, 30 sidor projektarbete kändes mycket innan men att på en halvtimme skrivit ihop det känns skönt. Det är liksom en start. Jag hoppas våra lärare tycker det är okej. Det blir psykologi/biologi. Det är ju ändå lite natur i det. Hihi. Och det är bra mycket roligare! Jag ska skriva om Skinner innan denna dag är över. Ni som läst psykologi förstår kanske att det är hans experiment vi ska göra. Pavlovs blir nog för svårt på en råtta, men man vet aldrig. Vafan, massa klagar på vårt arbete men lärarna och jag tycker att det är en rolig idé. Orka med folk som försöker framställa huvudvärkstabletter, utgå från ett recept som de printat ut och sedan inte ens få testa tabletterna. Man kan ju bara softa sig förbi då! ONÖDIGT! Roligare att testa på saker på riktigt. Och jag tror att detta experiment är perfekt för mig och min kusin. Vi är lika flummiga båda två. Men bara tanken på att hålla i en råtta är äckligt.
VAD TYCKER NI? LÅTER VÅRT ARBETE SOM EN BRA OCH ROLIG IDÉ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0