so long

Hata onsdagar alltså. Två fysiklektioner och massa sånna jobbiga smålektioner som ändå aldrig tycks ta slut (hrmp matten).
Biotekniken var iaf kul idag, fast jag precis slutade typ. Snackade massa om sånt coolt som CSI håller på med. WAH !

Annars är det psykologiläxa att göra ikväll. Tur att jag redan börjat lite. Får se hur det går med det. Massa och då menar jag massa cambridge läxa till imorgon men jag hinner inte och orkar inte så Viktor gör den så ska jag få lusläsa den. Nästa gång blir det min tur. Får se om jag hinner börja plugga lite biologi idag, det hade varit bra. Fysiken är fysiken. HATA.
Om exakt en vecka vid denna tid mår jag bra. Fysikprovet är över, biologin likaså. Det kanske har gått skit men då är det iaf klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0