the scientist

Jag hoppas att det är okej att jag skriver så mycket om filmer. Jag älskar det, jag älskar det! Jag kan dock inte bara se en film för att njuta och slappna av som förr. Nu analyserar jag dem hit och dit efter att jag tagit en kurs i filmkunskap. Gotta love it! Varför har jag inga fler riktigt filmtokiga vänner? Kom fram!

Så fort jag får tid (när alla prov är slut, 2 veckor, hang in there!) så ska jag börja analysera och recensera filmer. Det tar lite tid men det är så kul! Det tråkiga med denna blogg just nu är att jag bara skriver ut vilka filmer jag ser och säger att de är väldigt bra eller mindre bra. Det tar för lång tid annars. Men jag ska försöka bättra mig. 2 veckor sen är det praktik och veckan efter höstov! En hel drös med prov efter men man har ju tid att ha kul ändå =) Har dock sagt till Patrick (min chef) att jag gärna jobbar under lovet så vi får se om det blir av och hur mycket det blir isåfall. Jag ska bara sluta stressa upp mig så himla mycket. Allt är viktigt nu i trean. Tänker verkligen på att försöka få bättre betyg. Jag ska försöka. Jag kan om jag vill. Har ju suttit uppe sen imorse och jag måste säga att det gett resultat. Jag har tagit pauser men inte så långa som jag brukar. Jag har för en gångs skull pluggat lite. WAH! Jag är nöjd. Ska duscha nu och kanske sätta mig på the balcony en stund och njuta av solen.
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0