todiloo

Idag är det onsdag. Det betyder snart fredag. Har varit på mässa i Lund med NV3a och NV3b. Sjukt tråkigt. Handlade om sjukhuset så man fick testa på och se lite saker. Typ att intubera en docka. Det var väl det som var okej. Men istället för att åka buss med klassen skjutsade Viktor i min klass mig, Theo och Marco. Riktigt härligt! Lyssnade på ronny och ragge på vägen dit och smet ifrån tidigare så nu sitter klassen på bussen och jag har varit hemma en halvtimme. Det gillas!
Imorgon är det psykologi prov för min del. Alla är så jäkla glada att proven är över förutom jag. Den enda i min klass som går psykologi. Riktigt intressant som ni säkert förstått men oh vad jag inte är pepp på att plugga!
För att demonstrera min dag:

  •  Plugga psykologi
  • Ladda ner Kents nya skiva tillbaka till samtiden
  • Lyssna på skivan medan jag pluggar och lär mig allt super ^^
  • Se ett avsnitt av Weeds
  • Plugga lite till
  • Se bonde söker fru med mamma och får hysteriska skrattanfall
  • Plugga lite till
  • Få ångest för att jag inte öppnat boken
  • Skita i allt och somnar gott
  • Ställa klockan på tidigt inför morgondagen då jag jävlar i det ska plugga

Slutsats; FAN VAD JAG SKA PLUGGA!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0