torsdag

Nu är proven slut för denna vecka. Det känns så skönt. Jag har inte gjort annat än att plugga och jobba tycker jag. Det enda jag unnat mig under en månads tid är en resa till köpenhamn. Visst, det var super! Men en sak under en månad! Jag är slutkörd. Jag säger bara det. Psykologiprovet är avklarat och fy vad det känns skönt.
Ringde Patrik på Ica för en timme sedan och frågade om jag kunde vara ledig på lördag morgon, kanske jobba kvällspasset istället. Det är ju stor fest imorgon. Han skulle se vad han kunde göra. det har gått över en timme nu. Ah ring bara så jag kan lägga mig!
Sa jag att jag är slutkörd?

Kommentarer
Postat av: kimme

linn jag saknar dig och längtar efter dig övermkt!! :D
vad ska du ha på dig imorgon? puss!

2007-10-18 @ 17:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0