VIKTIGT INLÄGG!

Okej. Jag skrev precis ett mega inlägg men hela bloggen blev sur och gjorde uppror precis när jag var klar. Vips så var allt borta. Hatar sånt.
Nåja. Jag snackade om Kroatien resan nästa år.
Alltså vadå den eventuella Kroatien-resan? DEN BLIR AV! Spara för tusan!!
Jag, Viktor och Charlotte tågluffar och sedan hamnar vi någonstans i Kroatien och softar med er i en vecka eller två. Ni får inte ge upp redan! Vi har precis börjat spara!
Jaa sen det där med att spara. Jag hade 4000 kr, nu har jag 500 kr. Men jag behövde kläder och jag behövde festa och jag behövde slösa lite. Jag har ju ett jobb nu och studiebidraget kommer in om nån dag. Sen tänkte jag att om jag börjar att spara från och med nästa månad fram till slutet av maj månad kommer jag att ha 20 000 kr som vi sa. Det gäller bara att spara 2 500 kr varje månad. Aj. Det ska gå! Jag har för tusan en såkallad fast lön på Ica och sen är det ju studiebidraget med. I will make it! Fedelön nästa månad med så det känns bra. Då kanske jag kan stoppa undan lite mer än 2 500 kr. Det handlar ju trots allt om att få in de där 20 000 kronorna så fort som möjligt för att sedan slänga in dom på mitt sparkonto och inte röra förän i juli. Ja, det får bli då nån gång som vi åker eftersom Beggy (min moster) redan bokat in en resa till Island där Viktor ska med. Så nu vet ni det. Dom kommer tillbaka typ den åttonde juli eller något. Men det är lugnt! Det är mitt i sommaren då!

Vem funderar eller ska med? Och hur mycket har ni sparat ihop eller ska spara?
Lyx för er som inte behöver spara 20 000  kr!

image400


image401

Kommentarer
Postat av: Paulina

hihi, jaja men ingen mer än du pratar om den! jag vill, om resten vill!

2007-10-23 @ 21:59:09
URL: http://paupion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0