AKTA ER FÖR MIG

Den största händelsen idag är väl annars när jag cyklade hem och fick ett sånt där linn ryck.
Jag var såå nära på att köra på ett gäss i pildammarna bara för att se hur den reagerade.
Varför jag gjorde det var dels för att jag heter linn men annars är det för det där jävla projektarbetet. Jag får inte skriva om valar eftersom man måste göra ett experiment och inte fan går det här i malmö när det handlar om valar. Så därför tänkte jag här ska ni få se på ett jävla experiment era idioter!
Därav gässet som liksom kom ivägen. Neeej jag är ingen djurplågare. Och neej, jag hejdade mig i sista sekunden! Den blev jävligt ilsken eftersom jag tvärstannade 1 dm ifrån den men äh! Den såg så stolt ut så jag ångrar nästan att jag inte körde på den iaf. ETT FRAMTIDA EXPERIMENT KANSKE!


Kommentarer
Postat av: Kim

"Så därför tänkte jag här ska ni få se på ett jävla experiment era idioter!" ahahahaha, linn we love u

2007-09-11 @ 20:46:25
URL: http://pimmepumme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0