BAH

Denna dagen var sådär extremt jobbig.
Fysik op morgonen där jag fick reda på att 20% av förra årets naturvetare på Heleneholm inte klarade kursen. Tack liksom..
Jag gav upp den lektionen, sådär mest för tillfället. Skrattade mig genom hela och det slutade med att Måns fysiklärare blev småsur och tvingade mig läsa upp lite fysikuppgifter högt. Tur han inte tvingade mig att ge svaren med. Men det vet väl han också att det är lönlöst..

Marias pojkvän Naim (?) från Belgien var på besök och jag viskade med killarna under hela dagen. Jaaa, killarna i min klass snackar mer skit än tjejerna. Maria släpade med sig sin 1 meter kortare pojkvän hela dagen och berättade om vår skola hit och dit. Sen var hon cool nog att skolka från sista samhällslektionen med underbara PG på 70+. Då brast det för mig och killarna. Vi kunde inte hålla oss längre utan snackade hejvilt om deras såkallade förhållande fast tjejerna i klassen var med. Bl.a om hur sugmärket som en person desperat försökte visa och även om säängen som X tjatat om är så liten fast ändå tillräckligt rymlig för de båda.
Lyckat? Njää. Det kommer gå vidare direkt. Inte sura miner här inte.

Nåja. PG´s lektion var mysig och han citerade allt om TF och TFL och sånt där som annars är så tråkigt men som bara han kan göra bra.
Det var det finaste under dagen.

På tal om fina stunder så träffade jag Para när jag sprang in en snabbis på storgatan. Ingen av oss hade egentligen pengar och vi ville båda ha de dyra sakerna. Ingen av oss fick med något hem.
Tråkigt, så tråkigt.

Nu är jag trött och som jag sa till Nathalie innan idag så är min axel väldigt slapp men okej.

NU ÄR DET HELG MINA VÄNNER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0