bang bang

Idag köpte jag en fin svart sak som jag ska inviga imorgon när jag går ut och svänger i malmö stad med ett gäng glada människor!
Det blir bl.a. till att hälsa på Charlotte på Petri Pub där hon fått jobb som bartender (hur coolt är inte det?!).
Annars är det resursdag för utvecklingssamtal som det så fint heter. Jag ska ha mitt utvecklingssamtal klockan 8.30 sen blir det hem och käka frukost för att sedan sticka till Ica och jobba från tio till kanske ett eftersom det är första gången och jag bara ska testa kassan. Det blir säkert roligt! Resten av dagen hade jag tänkt plugga, plugga, plugga! Det blir mycket sånt nu kan ni tro! Jag har prov i bioteknik på måndag och ja, det är så svårt som det låter. Ändå har jag gett mig fan på att få ett MVG i det. Jag ska klara det! Vi får la se. Jag har iaf pluggat lite varje dag nu i veckan för att slippa den där råpluggningen på söndag. Annars blir det plugga religion som vi har prov i på onsdag. Kan ju inte plugga på tisdag eftersom jag jobbar då. Vad stor man känner sig! Jaa sen kommer en massa plugg till prov och jobb nästa vecka så det är bara att ge järnet! Blev lite smått deprimerad när jag fick reda på att jag ska jobba såå mycket nästa helg och har två viktiga prov veckan efter men det är som mamma säger. Bara att bita ihop och plugga flera dagar innan. Så nu gör jag det. Får se om det håller i sig. För jag vill få bra betyg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0