Big no

Fysiken går som jag vet inte. Hatar det. Jag blir så ledsen. 150 poäng onödigt (enligt mig) SKIT.
Jag mår dåligt av det. Jag vill bara släppa och ändå har det bara gått någon vecka. Haha, jag är off. Måste kämpa. Försöka.
Det och matten är hata i trean men nästa termin slipper jag matten (om jag inte kuggar, snälla skona mig!). Fast 2 mattelektioner blir istället fysik lektioner då. Uh, förlåt. Ska sluta klaga.
Reseprogrammet på 5an suger för övrigt. Se det inte. Två tråkiga gubbar som bara är jobbiga.
Nu ska jag läsa lite tror jag.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: matildiz

om du kuggar så kuggar du, inget fel med det! jag lever än, eller hur! det är rätt coooooool ändå att skryta med ett IG. ehe.

2007-09-03 @ 22:43:10
Postat av: linn

oh no matie!
jag måste ha godkänt för att komma in på marinbiologi!

2007-09-05 @ 17:23:13
URL: http://freajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0