Cola it is.

Ja då såg man avsnittet av Greys Anatomy. Så jäkla bra! Fast det får mig bara att tänka på Hafdís och våra små maratonavsnitt av serien när hon var här. Det är så sjukt att två personer som bara setts i två veckor kan komma så nära varandra. Det var ju två väldigt intensiva veckor, vi umgicks med varandra hela tiden men ändå. Ah vad jag saknar henne! Så har hon flyttat till Reykjavik och allt nu! Om jag har pengar över efter sparandet till tågluffen så ska jag nog unna mig en resa till Island. För fan, jag är isländsk medborgare och har aldrig varit där! Måste lära mig att snacka språket med och inte bara förstå. Vill dit nuuu!
image316

Reykjavik för 1,5 år sedan då mamma var där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0