dagens

Ja!
Jag klarade att läsa ut boken! 150 sidors sträckläsning, great! Mysigt att sitta på balkongen med mammsen med.
Jag har inte städat rummet än, kvällen är ung.
Jag har inte skrivit klart labbrapporten än, kvällen är ung.
Jag har halvkollat finnkampen.
Jag har kollat igenom projektarbetsplanen, yes!
Jag bloggar lite nu.
Jag har läst lite historia
Jag har verkligen inte gjort fysiken men det räknas inte.
Jag ska kanske se "Becoming Jane nu". Men som sagt, det var ett kanske.

En lista som jag fullföljde enligt mig. Eller ja, boken var viktigast!
Jag är nöjd!
Har även diskat massa och hjälpt till med maten, wee.

AAH jag var tvungen att gå ner till konsum för att köpa potatis och till min bestörtning såg jag den argadummajävlataskigaskithat tanten sitta i kassan. Hon som alltid får mig att känna mig så himla korkad och dum. Jag får ångest varje gång jag ser henne. Seriöst, jag mår riktigt dåligt. MEN! Det fanns två kassor idag och jag trippade vidare till den andra. Det gjorde min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0