drive my car

Okej, nu har jag kommit lite längre på projektarbetet. Jag har iaf skickat iväg ett mail till tre marinbiologer vid helsingborgs högskola. Hoppas jag får svar imorgon så jag och Viktor kan komma igång. Usch, att vi är så sega. Det brukar bli bra, men det brukar fan inte gå fort.

Jag måste lära mig att planera bättre, göra en dagens kanske är bra varje dag. Så ser man verkligen om det går. Annars är det bara att pusha vidare.
Jag har klarat allt idag förutom dammtorkningen. Tar den imorgon istället tror jag..

PÅ TORSDAG HAR HELENEHOLM STUDIEDAG!

någon mer som har det? =)

Kommentarer
Postat av: Kim

JA!

2007-09-17 @ 22:02:03
URL: http://pimmepumme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0