dumt

Jag hann aldrig se hela filmen. Men en timme eller något. Inte så värst läskig än så länge.
Usch, natten var inte att leka med. Kunde knappt sova för axeln. Vaknade hela tiden av att jag låg på den och det gjorde så himlans ont =/
Stack in i duschen imorse innan skolan och det var ju dumt. Eller ja, är man smutsig så är man, höhö. Inte det jag menar, alltså det gjorde så ont att shamponera håret och så. Dumt att det är den högra axeln, annars hade det varit okej. Så mamma tyckte jag skulle stanna hemma idag. Så sagt och gjort! Vaknade precis av att Anna skickade sms och nu sitter jag här och är hungrig. Försöker att inte röra mer än fingertopparna. Går hyffsat bra då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0