dunka dunka

Igår var hur trevligt som helst!
Började med förfest hemma hos mig med lite tjejer, dricka och bra musik!
Sen var det tänkt att alla skulle till lilla torg men vi kom inte iväg förän halv tolv-tolv så vissa gick dit och andra till KB. Jag skulle ta ut 100 kr och det blev såklart 1000 kr istället. Lyckat?
Och vem ser jag på bussen om inte HAN!
KB var hur bra som helst. Mycket trevligt folk och dans blev det också. Ett minus var dock att jag ville höra smiths och morrissey låtar och när jag var ute så spelade dom tydligen en smiths låt. Attans!
Jag orkar verkligen inte skriva mer just nu. Marco väckte mig imorse klockan åtta genom att ringa en signal bara för att jävlas. Tack! Nu kan jag inte somna om. Ska ta ett heroes avsnitt nu.
Bilder ploppar in lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0