fredag

Idag är jag dum och struntar i skolan. Jag är småsjuk och måste bli frisk till ikväll. För då vankas fest. Två veckor sedan sist, det känns bra!

Nej men jag hade inte orken att ta mig iväg idag. Jag vet att jag inte ska tycka synd om mig själv men jag gör det ändå. Efter igår föll bara en massa poletter ner och jag kunde inte sluta gråta. Det känns fortfarande tungt men jag mår bättre av att tänka på ikväll. Då ska man träffa nära och ha roligt. Det var länge sedan jag var på KB så det hade varit kul att sticka dit. En massa månader sedan sist. Vi får se vart vi hamnar. Först hos mig iaf. Ska göra iordning här lite smått under dagen så det inte ser ut som en svinstia när folk kommer.

Nej dumma jag. Får nästan mer ångest av att skippa skolan. Klart jag precis kom på att jag nästan måste ta mig till skolan utan att bli sedd för att hämta fysik,matte och engelskböckerna med. Otur? Jag får se hur jag gör.
Behöver en sån här lugn dag. Vill inte träffa folk just nu. Iaf inte de i skolan. Fytusan. Men jag försöker och det ska fixa sig.
I need music.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0