Gårdagen

Jag och mamma åt supergott igår och det vattnas i munnen när jag tänker på det!
Satt och snackade om massa igår. Typ buddhismen och hinduismen. Hehe nu skrattar Matilda åt mig. Nej, jag kunde inte slita mig så jag hann aldrig till festen vid sju som jag skulle. Theo var också sen och vi tog bussen vid åtta halv nio och det var en mysig liten förfest. Sedan blev det bussresa till Petri Pub och jag måste säga att jag är såå stolt över Charlotte! Så duktig är hon vår lilla bartender! Tiden gick så långsamt igår och folk skulle till KB redan vid elva men eftersom jag, Viktor och Theo ville sitta och snacka mer med Emma som inte skulle till KB så stack vi till lilla torg och tog vår öl för 25 kr. Träffade trevligt folk som man kände och det hela var fint. Sedan blev det KB och det var roligt. Har haft bättre kvällar där då det spelats bättre musik så minus på det igår. Annars var det massa folk man kände och det var fint.
Hur smakade kebaben Matilda?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0