high

Vet ni varför jag är så glad idag?
För att det är onsdag! Det betyder att halva veckan gått! Typ.
Det är den trettonde vilket betyder att mobilsaldot åter hamnar på 0. Puh!
Idag var svenskan inställd vilket vi utnyttjade till att göra cambridge engelskan, härligt!
Imorgon är biologin inställd vilket betyder att den sjukt långa läxan flyttas fram. Det enda jag behöver oroa mig för är en massa fysik till på fredag, men det tar vi imorgon! Kanske..

Min kusin Matilda kommer snart och vi ska ha en mysig onsdag! Äta lite gottis och kolla på den där filmen jag nämnde för några dagar sedan. Det blir "Becoming Jane" och det passar super eftersom jag älskar Jane Austens romaner som filmatiserats. Ta bara stolthet och fördom, hur bra var inte den? Håller på att läsa den boken just nu, bra grejjer!
Romantiken är det vi sysslar med på svenskan och där kommer Jane Austen in och hennes berättelser om de unga vackra och självständiga flickorna som söker lyckan och männen. Älskar sånt!
Så om en timme eller något sånt drar vi igång!

Nu tänkte jag försöka hitta lite resor till Prag. För jag tror inte att någon i min klass kommer att ta tag i det. Förutom Ludde då, kan man lita på honom? hihi

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är den 12:e ;)

2007-09-12 @ 18:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0