ICA!

Jobbet idag gick superbra! Duktiga linn! Jag satt i kassan hela tiden fast jag bara skulle iakta. Är ju inte direkt som Mido livs kassa...
Tiden gick så snabbt och detta känns bra! Alla var sjukt snälla! Kunder som personal och jag kan inte fått ett bättre ställe att jobba på i nuläget!

Jag är dock utsvulten!
Måste äta lite nu och sen tänkte jag plugga lite men får se hur det blir med det. Hjärnan hänger aldrig med på fredagar. Lyssnar massa på Coldplays gamla låtar och bara njuter!
Funderar på att se en film innan utgången ikväll. Fy vad många vi blir! Riktigt kul! Frågan är bara hur det blir med förfesten då? Oh noo! Det fixar sig, det gör det alltid!

Ehe hade utvecklingssamtal imorse med Måns. Han är så osäker den mannen. Jag skvallrade lite om klassen när han frågade hur det stod till med alla. Han förstod varför jag bara umgås med killarna. För att citera snabbt "det hade jag också gjort om jag var du linn, se bara på tjejerna!" Det där får jag nog inte vidarbefodra. Okej, jag drog till med se bara på dom själv men annars var det så han uttryckte sig. Och med den där rynkan i pannan med som han får när han alltid tänker på nåt jobbigt. Han är helt okej min fysiklärare. Kämpa på linn så klarar du fysiken, jag vet att du kan om du bara vill! JAG VILL INTE! uuh. Jaja det är det enda jag har problem med. Annars är det saaaaamhäääälle iår! lovely!

Nej, en massa skitsnack nu. Ska ta och äta lite och kanske se film eller nåt avsnitt. Min dator är så high tech nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0