Idag var en underhållande dag

Imorse hade vi religion som första lektion och tråkigt nog fick vår lärare springa ifrån oss. Vi fick helt enkelt klara oss själva. Jag och Tim bråkade om taoismen var en del av en högre makt eller inte men det var inte det viktiga.
NU SKA NI FÅ HÖRA!

En massa folk var i biblioteket (jag önskar jag var där) för att skriva arbete. Maria och Agge hamnade i samma grupp och är det någon man inte ska bråka med så är det dem. Tro fan att dom hamnar i samma grupp och klart det hettade till! Agge läste en skvallertidning (SÅKLART) och Maria påpekade att Agge gott kunde hjälpa till med arbetet (SÅKLART). Efter säkra källor har jag hört att det var det som blev utgångspunkten för "kast med svensk-bok". Riktigt roligt tycker jag. Agge hade tydligen skrikit nånting onödigt och Maria hade hånat henne eller något och helt plötsligt så stod Maria framför mig och berättade om vad som hänt. Agge hade slängt en svensk bok på Marias arm och jag tror det blir ett fett blåmärke där. Var värsta märket tio minuter efter händelsen. Riktigt underhållande tycker vi. Agge kom inte tillbaka förän efter några timmar. Nutte då, hahahh
RIKTIGT ROLIGT TYCKER VI!

Kan för övrigt berätta att vår klass efter det började bestämma klassresa till våren. "PRAG FÖRFAN SÅ VI KAN SUPA BORT VÅRA BEKYMMER OCH BLI EN LYCKLIG KLASS FÖR EN VECKA!"
Riktigt roligt tycker vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0