iddi

Det sjukaste idag måste varit när jag efter skolan åkte hem till Viktor och skulle hämta tidningar. Skulle med morfar på ett ärende och tänkte ta två flugor i en smäll. Säger till morfar att vänta i bilen och jag tror att Viktor bor två meter från bilen. Han har ju precis flyttat och jävla videdal är som en dum labyrint. Jag ringde och hade smått panik.
Hann dock dit på 3 minuter och står och ringer på dörren. Ingen Viktor öppnar. Ringer mobilen och han svarar att han står i duschen. Oookej, morfar väntar, skynda dig! Jaaja. Står där i 5 minuter och väntar. Ingen Viktor. Ringer igen, jaaa jag kommer. Väntar i 5 minuter. Ingen Viktor. Ringer igen och vid denna tid är jag så jävla förbannad så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Stackars morfar väntar på mig och jag sa att det skulle ta max 5 minuter. Det blev snarare en halvtimme. Soom jag lackade på min kusin. IDIOT! Hör du det?!
Nu har jag iaf mina tidningar.
Stackars morfar blev helt förvirrad och trodde jag hade glömt honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0