LET´S GO

Okej, nu har jag skrivit ut 15 kopior av mitt CV. Det betyder alltså att jag kan stryka en till sak från listan. YEAH
Nu kommer jag till det svåra. Ut och leta jobb och faktiskt få ett. Det verkar så svårt och hemskt. Typ hej mitt namn än Linn blablabla är du den butiksansvarige och ska man skaka hand med alla man träffar fast det inte är chefen jag snackar med? Oj, utflippat.
Men men, bara att gå ut nu. Vill inte. Men måste. Allt snack med Matilda igår om att alla skaffar eller letar jobb fick mig att tänka till. Jag måste iaf försöka. Så nu gör jag det. Ska bara ta på mig kläderna, sätta alla papper i en plastfika och lite maskara på med ett brett löjligt leende. Sen är jag klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0