my baby shut me down

Jag måste tillägga att denna dagen var extremt bra och mysig. Det var riktigt höstigt och lite sådär småkallt men ändå soligt och fint. Jag hade solbrillor utomhus och min mysskinnjacka kändes så perfekt till vädret!
Dagen började med cambridge engelska där vi fick en massa uppgifter att göra medan läraren var nån annanstans. Ganska enkla verkade det som så vi struntade i det och hade två timmars härligt skvaller-snack istället. Viktor har fått jobb och det hela ser ljust ut inför europa-tågluffen nästa sommar!
Historian fick halva klassen giltig frånvaro för eftersom alla var på stormötet i skolan där det bjöds på kakor och snackades gojja. Mysigt, fick en trevlig pratstund med Sara på köpet. Pricken över iet var också att ID-kortskontrollanterna inte stod vid matsalen så jag fick mat idag! Det resulterade till att jag var extra snäll mot alla mina klasskamrater och alla satt vid långbordet och njöt av varandras sällskap! Sen mattelektionen där Tomas kom försent och jag och Theo snackade minnen från min 18-årsfest. Snacket fortsatte under hela mattelektionen där Viktor anslöt oss och Tomas stoppade oss inte någon gång för att få oss att räkna! Slut på dagen vid ett eftersom psykologin var inställd. Morfar kom och hälsade på och det var härligt.
Vinyl med Matilda och Charlotte och sura gubben var hur snäll som helst! Hur fin dag var det inte egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0