onsdag

En riktigt jobbig jävla dag har det varit. Skola från åtta til fyra. Dagen började med att jag hade missförstått labben och skrivit helt fel på min rapport. Illa eller hur? Speciellt när det är den enda viktiga labbrapporten som skrivs i fysiken denna termin. Det gäller alltså att få bra på den. Tim, min f.d. labbpartner var en jäklaskitkukäckligadreadsfånigabajsfjortisunge som bara sket i mig och inte hjälpte mig alls. Nu hatar alla honom, hahaha. Viktor, nej inte min kusin. Han får mig alltid på bättre humör. Riktigt snäll är han och han försökte hjälpa mig med labben. Tackar så mycket. Det betyder.
Annars var jag så jäkla sur på alla idag och det visade sig väl främst i matsalen där alla satt tysta och jag gav dödsblickar till alla. Jag vet, jag är hemsk. Men Tims fel idag. Nåja, jag stack ut från matsalen utan att säga hejdå och satte mig på skolgården och skrev ett hat-sms till anna om mina jävla klasskamrater. Men när jag satt där i min ensamhet så kom killarna (minus Tim som gick iväg nånstans ensam) och muntrade upp mig. Det känns bra att de bryr sig. Under mattelektionen var jag därför lite gladare. Viktor och jag skrattade så vi knappt kunde andas men för att visa min mer seriösa sida så får ni här ett foto på oss två när vi faktiskt räknade ett tal.
Jag längtar till nästa termin då jag och han ska sitta utanför och håna de andra som läser matte E när vi har håla. HAHA

image231

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0