suckers!

HAHAHA
Jag har fått tag på pendlarkort till köpenhamn så imorgonkväll åker jag in dit!
Annas klass är där med polackerna och ska festa och jag tänkte vafan, har inget att förlora.
Gratis tågresa istället för 180 kr är super!
Tack Viveka!

Snackade med jeppe en stund på msn. Gick upp för mig hur mycket jag saknar honom just nu. Hoppas att alla ändå kan vara vänner med varandra fast det blev som det blev. Får ta och ringa honom en dag. Han är ju bara i Luleå. Jag som trodde att han var utomlands. Den 5e kommer han hem!

Nu börjar Idol. Weehaa
Anna har precis gått. Riktigt mysigt var det att ha henne här. Länge sedan det bara var hon och jag nu. Får se om det blir kul att partaja med hennes klass imorgon. Varför får jag för mig att vi kommer dra oss undan till något annat ställe och ha kul ensamma? Hoppas att du är på party humör Anna!!

Kommentarer
Postat av: Anna

aaah så underbart! Jag är party som fan ska du veta för ingen kan festa som oss! Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar DIG!!!

2007-09-20 @ 20:10:43
Postat av: Emma

alla är vänner Linn eller du syftade inte på mig:)? jag vet inte vem som annars skulle vara ovänner och jag vet inte vad jesper sagt om oss eller vad du vet men de har hänt mycket:):)

2007-09-21 @ 19:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0