tears dry on their own

Mamma tvingade mig att gå ner och köpa godis. JA, hon ville ha, inte jag för en gångs skull.
Klart jag upptäckte att pant automaten inte fungerade och vem var inte i affären om inte surajävlaargbiggan?
Jag tog mod till mig och frågade om hon kunde hjälpa mig. Visst kunde hon det, om sisådär några minuter, jäkla idiot. När hon väl stod där och la i två pantburkar som någon glömt kvar (det kunde varit mina) så tog hon kvittot och sa surt "är det okej nu?". Jaaa, det var det. Hon blev lite besviken eftersom hon förmodligen förväntade sig att jag skulle klaga på att det var mina två pantburkar. Jag vågade inte. Dels för att det inte var mina och dels för att hon förmodligen sett dem innan och hoppades på att jag skulle säga att det var mina och hon kunde tjura lite mer. Fan vad hon är provocerande! Hon hatar mig och jag hatar henne. Sen kom en tjej i min ålder in och hon riktigt log ett sånt där fånigt leende och hälsade glatt. Pyttsan!
När jag kom hem frågade mamma varför det tog en sådan tid. Jag vill inte prata om det.

Kommentarer
Postat av: Kim

vilken satkärring. är det hon som pratar så äckligt? jag har ju varit där en gång. shi får hon. helt kul att du har sånt drama vid lägenheten linn. håll oss uppdaterade!!

2007-09-09 @ 21:54:24
URL: http://pimmepumme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0