this is the last time

Mamma och jag köpte nya högtalare till datorn igår och nu spelas Keane för fullt!
Har suttit den senaste timmen och skrivit psykologi. Analyserat hit och dit kring om Eriksons åtta åldrar stämmer eller inte och isåfall varför. Ah det är så underbart! Jag älskar psykologi just nu! Men riktigt påfrestande är det. Man mår så bra men samtidigt så dåligt. Svårt att förklara men jag är jävligt glad att jag läser det.
Pennan (eller tangentbordet i mitt fall) bara glöder på och jag skriver och skriver. Nu känner jag att mina teorier är lite utflippade men vad gör det? Nej, måste ta en paus nu. Typ plugga bioteknik framför CSI nu kanske. Höhö.
Pluggis jag är idag. I like it! Så himla skönt när man får saker gjorda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0