torsdag

Filmen igår var underbar som alltid. Det är egentligen synd om henne att hon är så ensam i början, men den fantasin alltså! Ge mig! Slutet gott, allting gott!
Efter filmen hade jag tänkt ha en sån där lång uppesittarkväll men jag somnade direkt efter den. Tänkte gå upp vid nio idag med för att sticka upp och leta jobb men det sket sig också. Mamma kommer nog bli lite besviken.
Vaknade alltså vid tio-elva tiden och stack ner till konsum med en för stor skjorta som jag myser med nu. Handlade ostbulle och tog metron. Fin frukost!
Nu sitter jag här och försöker få kläm på fysiken. Det är så himla mycket ångest. Jag försöker iaf?
Har gått igenom 10 uppgifter nu och det väntas fler. Tänkte ta en dusch nu sen får jag se vad som händer. Tror inte det är lönt att gå ut och söka jobb idag. Speciellt inte när jag har noll motivation =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0