vad tråkig man kan vara

Ja alltså Köpenhamn blir inte av för min del. Typiskt eftersom jag skrivit en massa om det i tidigare inlägg.
Men Anna verkar ha det mys med klassen och de ska tydligen inte stanna kvar och festa där sen utan det blir in till Malmö för deras del. Jag vill verkligen inte vara den som sabbar då så japp, inget Köpenhamn för min del ikväll. Kan ju se det positivt, jag blir några hundralappar rikare och jag ska käka pizza och dricka massa cola. Det får bli en sån där kväll. Håller på att ladda ner avsnitt 6 av weeds, SÅ JÄKLA BRA SERIE! Mary-Kate Olsen är med i det avsnittet. En jointpimplande katolsk tjej tror jag hon skulle vara. Hmm, får se hur det blir. Klart om 35 minuter iaf! Jag får ju ha något annat att kolla på nu när alla mina Heroes avsnitt är slut! Buhuu. Så jäkla bra serie, och gillar ni de första avsnitten som tv4 visar just nu så kommer ni att älska när man är uppe i avsnitt 15 fram till 23. Jag är så himla rädd för Sylar, seriöst! Jag får nästan mardrömmar. Meeen jag får hålla ut till säsong 2, kom snart!

Kommentarer
Postat av: Kim

weeds är så jävla bra! vi strecksåg det fem på natten i åhus :D

2007-09-21 @ 18:30:29
URL: http://pimmepumme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0