aj.

Saldo:66,69

handlade visserligen mat för 100 kr idag. jaa, varför handlade jag? försöker väl få lite vuxenpoäng. men jag tror mamma ger mig de där pengarna sen.. :) hur som helst. jag blev knäpp av att leta efter kött i affären. jag menar, kött är kött och kyckling är kyckling. tydligen inte. det fanns hur mycket olika kött som helst. fick till slut ringa mamma och fråga vad jag skulle ha för kött till tacos. tydligen var det oxkött men det hittade jag inte. men det är samma sak som nötfärs? det fick bli det iaf.

usch pluggandet med historian går inte allt för bra. kanske för att jag redan kan allt? nej jag vet inte. har gått igenom alla g och vg frågor men mvg frågorna är diskussionsfrågor. känner att jag liksom behöver någon att diskutera med för att få fram svaren. eller så är det bara en undanflykt. äh. jag har iaf skrivit det mesta på min recension av den engelska boken. wee.
är så himla trött. kan inte sova på nätterna längre. så jag funderar på om jag ska vila en timme eller två. sen köra på! eh, ja. vi får se hur det går med det. men vad skönt det hade varit om klockan bara hade varit åtta och man hade pluggat nonstop fram tills dess. skönt att vara färdig liksom. doh. vart vill jag komma? jo, plugga linn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0