bakisdag.

jag har haft en riktig sova bort lördag. kan det bero på all den mängd alkohol jag fick i mig igår? eller kanske min förkylning? jag tror att det är lite både och.
jag har bara sovit och sovit idag. vaknade halv tio och åt frukost. sedan la jag mig för att vakna halv ett. åt lite till och tog en huvudvärkstablett. såg lite the office avsnitt. sedan somnade jag vid två tre och vaknade vid sex halv sju lagom till middagen. lyckat? jag som skulle ha en plugg dag. och njuta av det fina vädret. det blev visst inte så. men jag är inte bitter. nu ska jag smyga ner till kronprinsen och köpa en ben&jerrys. dyrt men oj så gott! måste ju ta i nu när jag har bakislördag. sen ska jag se sista avsnittet av the office säsong 3. sen får vi se vad som händer. sova tidigt kanske.

bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0