can´t stop now

yeah
ett prov över idag igen, skönt!
vad som inte är härligt är att jag sov med öppet fönster inatt. vaknade imorse av att det var iskallt och att jag mådde dåligt. skit också. sen eftersom att jag är typ expert på sjukdomar nuförtiden efter mina tre år med biologi a, biologi b, mikrobiologi och nu bioteknik så känns det. ja, det känns som att det är mer än en förkylning. jag har alla symptom. huvudvärk, hängig, snorig, trött, ont i lederna och så. influensavarning. jag har ju haft det förr och klart det har varit värre då men det har även hänt såhär förr. att det inte riktigt slår ut men håller sig sådär på lagom tråkig nivå i några dagar. alltså, jag borde lägga mig ner i soffan och kolla på planet earth istället för att gå ut. jag som var så pepp. det kan jag inte säga nu. jaja, får hoppas att skitet är borta tills imorgon.

bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0