cloverfield; äntligen?

har umgåtts med anna typ hela eftermiddagen, det var najs! men jag var så himla trött så jag cyklade hem i regnet vid halv åtta tiden. riktigt tråkig är vad jag var. hur som helst. efter lite cola kände jag mig pigg på film. och stackars kevin var ensam hemma och ville så gärna hit så vad skulle man säga liksom? alltid trevligt med kusinbesök :)
vi snackade som fan, riktigt härligt att han vuxit till sig =) sen såg vi cloverfield. ni vet den där filmen som är typ som dogma med rörliga bilder och så. blair witch project wannabe. så därför var vi lite osäkra på hur det skulle sluta. men den var bättre än vad vi trodde. de lyckas få ihop handlingen och kameravinklarna grymt bra ändå. man sitter inte bara och stör sig på kameran utan det blir mer ooh vad finns det bakom eller bredvid!? hur som, den var okej eller bra för den typen av film men annars ödslar vi inte mer tid på den. visst, se den och bli pytterädda för det är ju skräck. men t.o.m. den räddaste (matilda hur är det med det nu?) klarar av den.
vill ni se vad min favoritfilmsida sagt om den så kolla här.

image702


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0