dåliga filmer tar aldrig slut

då har man sett dan in real life och lars and the real girl. alltså inte båda idag. har sett dem lite då och då. inte orkat se dem i ett för det var inga bra filmer. riktigt besviken. så japp, har raderat dem båda.
det är bara att plugga historia nu. blev inget av det igår och tvivlar på att det blir nåt speciellt av det idag. jag orkar inte. rena rama turen att jag tog mig till skolan idag. för jag orkar inget. känner mig som en flodhäst som bara sitter och tittar in i väggen. misslyckad. det är fint att se vem ens vän(ner) är. anna ringde innan och försökte igår med. jag är kass. inte du. det är underbart att du försöker stötta och det känns fint. men jag är instängd och dum. pratar inte ens med mamma just nu. bara stänger in mig och är. det suger. men tack för att du finns!

Kommentarer
Postat av: Anna

det finns inget bättre än när någon uppskattar ens gärningar..ska till psykologen strax..förhoppningsvis skall man inte behöva gå dit många gånger till..jag har inte tagit pillerna idag, ska säga det till henne..jag vill inte mer. jag älskar dig linn o hoppas att du är redo att prata snart. när du än är det finns jag här. alltid.

2008-04-14 @ 13:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0