fields of gold

jahaja. då blir det inget jobb till helgen. jag vill egentligen jobba men en person på jobbet ville tvunget byta och jag känner på mig att jag borde tacka ja för att få lite tjänster senare under våren. tänker festivaler och så. så japp. inget jobb i helgen. kan väl vara lika bra det. tror inte jag är så hej på det. så nästa lördag, wee.

fan vad historian går bra. nu tror ni jag har pluggat övermycket. men att läsa 5 sidor varje dag 1-2 gånger är toppen. sen sitter det! kan ju det mesta sedan innan eftersom det är mina favoritområden (1a, mellankrigstiden och 2a världskriget). men men vi får väl se hur det går i slutändan. min lärare brukar se ner på mina mvg analyser. blöh. då borde jag tillbringa denna helg med att försöka få in nästan all historia så att den är klar.
sen ska jag till biblioteket och låna nån svensk bok som ska vara utläst till om en vecka eller så.
sen är det lika bra att starta med min feta review på den engelska boken som jag läst. fifan. ska göra en egen recension där jag jämför boken med två andra recensioner. puh. inte lätt att läsa cambridge engelska.
sen ska projektarbetet vara inlämnat på tisdag. jag kan bara hoppas att viktor gör sin del för fan annars. nu vill jag ha det överstökat.

hinner jag (vilket jag tvivlar på) så ska jag börja plugga till vårt feta biologiprov som är om två veckor. måste sätta bra betyg på det. har gått sisådär de andra proven så detta är min sista chans. fuck. så är det 60 sidor om människokroppen. åh för det är ju jag så himla bra på ^^ oh my.
lika bra att få historian överstökad iaf. är mer än halvvägs nu iaf till att kunna allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0