fix you

hoppas det hjälpte lite med samtalet. you know i´m here for you

fifan vad jobbig dag. gjorde ett reading test i cambridge idag. gick rent åt skogen. fast det gjorde det nog för de flesta i min klass. vi hade mer tanke på vårt projektarbete.

min tv box fungerade inte idag. jag flippade ut eftersom det var fortsättningen på mount everest ikväll. så efter att ha fifflat runt med alla sladdar så fixade det sig. så happ, jag fick se det. enda programmet jag bara måste se varje vecka!

annars är allt pretty depressing just nu. fifan. kämpa kämpa till slutet. nåja. fick iaf tag på res bilagan idag så jag fick läsa x antal sidor om kroatien och öarna. riktigt bra info! wee. behövde peppas lite. men det är ju så långt dit?

nu ska jag sova. eller försöka. noll sömn igårnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0