freedom

åhå. det känns lite bättre nu framåt kvällen. har varit en ganska jobbig dag annars. men nu har jag discovery civilisation med pyramider på tvn och lite snokande på folk som skriver om hur det är i aus och nz. det gör att man mår lite bättre. ändå snart. sen har jag varit dum nog att tro att jag måste säga till min chef nu i förhand om att jag kanske inte jobbar där i höst. var rädd att jag då riskerar att inte alls få en chans till att jobba. jag menar, tänk om jag inte alls får ett jobb och redan tackat nej till ica. men såklart så tänkte inte dumma jag. jag har ju inte fast schema så efter tågluffen kan jag jobba en vecka om jag vill och sen dra mig vidare. så det blev lite ångestdämpande =) vi får se hur allt blir. men det verkar verkligen inte som att jag ska göra något innan tågluffen. har ju tänkt på roskilde innan om det mot förmodan skulle släppas lite bra artister. de sista banden släpptes idag. det andra största bandet var något som jag aldrig hört talas om. det är illa. det är så jävla dåliga artister som ska spela iår att jag mår dåligt. radiohead är helt okej men annars finns det ingenting! jay z, vem tusan vill se honom?!
ååh det är som hultsfred förra året. otroligt tråkigt men då sparar jag väl de pengarna och jobbar vid den tiden då. wee.
nej ska borsta tänderna sen fortsätta se lite av pyramiderna och kanske något reseinlägg till. sen ska jag nog sova och vakna tidigt imorgon för att plugga. det är bara onödiga lektioner imorgon och jag är inte redo igen så det blir till att vara hemma. jag är kass men jag ska bli bättre, hah.

Kommentarer
Postat av: Anna

hör av dig om du vill mysa babe.
Jag kommer ändå bara sitta hemma :)
Puss!

2008-04-18 @ 09:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0