go let it out

hemma bra men borta bäst

riktigt fint väder ute. jag ska inte klaga, egentligen. men just nu har jag så himla mycket skit i mitt huvud att jag inte vet vart jag ska ta vägen. hade bara en 40 minuters lektion idag så jag struntade i den. låg i sängen alldeles för länge istället. jag vet att jag borde skärpa mig nu i det sista men det är inte så enkelt. jag vill bara bort härifrån. jag vill träffa nya människor och se nya saker. uppleva så mycket som möjligt. jag vill dyka och bara se underbar och oförstörd natur under ytan på 20 meters djup medan allt jag hör är mina egna långa andetag och bubblorna som strömmar ut ur regulatorn.

det är "bara" två månader kvar. det är allt jag hör, hela tiden. men det är en evighet om ni frågar mig.
under den tiden ska man må bra och riktigt njuta av att det snart är student. man ska festa varje helg, kramas och pussa på någon söt pojke. man ska skratta och njuta av sista tiden med sina klasskompisar. man ska bara må super. njuta helt enkelt. slippa prov och allt sånt. jag har fan inte lust med något av det. och det där med prov kan jag bara skratta bort. det är in i det sista för oss.
jag vill bara bort. ta en sista minuten till sharm el sheik i två veckor och bara sola, dyka, bada och bara vara. för det är det jag gör just nu. jag bara är. bara det att det suger här. äh, vet inte vad jag egentligen ville med detta inlägg. det börjar fan kännas som i november igen. bara det att denna gång försöker jag träffa folk och må super. precis som de flesta andra verkar göra som mår kasst. det suger att folk inte kan prata ut med sina vänner om problemen man har. det suger verkligen.

Kommentarer
Postat av: Anna

åh gumman jag känner igen mig på varenda ord av vad du skrivit!!! vill bara åka åka åka iväg!!! och ja det suger att folk inte kan prata ut, jag hoppas att det har förändrats, att du känner att det är mig du alltid kan prata med! älskar dig baby!

2008-04-03 @ 20:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0