hatar att plugga

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH
orkar inte mer
känns som en kopia av annas inlägg nu
men vaaaaaaaaaaaarför har vi så jävla mycket nu?!!?!?
eller ska jag säga alltid?!
sen kanske det blir uppsamlingstid på biologin redan nästa måndag. vet inte alls var jag ligger. får höra det med henne. ååååååh skit!! jag som tackat ja till mer jobb än lördag på jobbet!
såg faktiskt fram emot den här långhelgen men så blir det kanske inte alls. tänkte börja småplugga fysik men icke. skitskitskit! det tar aldrig slut! kommer inte ens att vara lite utvilad till studenten! :'(

imorgon har jag prov 8.15 i bioteknik. 10.00 har jag cambridge speaking. sen har jag lektioner fram till 16.00.
17.00 börjar inventeringen på jobbet. sist höll den på till tio-elva. lång dag? bara förnamnet. känner mig fortfarande krasslig med. vafaaaaaaaaaaaaaan!!!!

nu är den fyra vilket betyder mer plugg. wee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0