my secret is out!

efter x antal the office avsnitt så mår jag ganska bra. och att ha kim med mig på msn är också bra.
kändes så skönt att berätta det för henne så jag kan lika gärna köra det här med. jag är en tvättäkta tönt. här är ett bevis. taget för nåt år sen då jag var på science fiction mässa. hehehe. ja för så är det. jag skriver lite i trådar för sagan om ringen och så. snackar om vem jag tycker ska vara huvudrollsinnehavare i den nya sagan om ringen filmen och så. det är skönt att komma ut ur garderoben som kim så fint uttryckte det. eller ja, ni fattade det nog egentligen men ja. så är det.
lägg märke till hur glad jag är!
image713

Kommentarer
Postat av: kim

aj löööv it and jo

2008-04-18 @ 22:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0