nanna kudden

jag har framför mig tågtidtabellen för hela europa! fast den gäller bara fram till 14 juni.. men nu har man ett hum om det iaf!
fifan vad jag är trött idag. vill bara sova lite. kanske ska göra det. sen dra mig till anna =)
idag har jag iaf hunnit terra viktor lite med projektet, snacka med anna, varit på centralen och haft besök i form av min morfar. ändå soft. borde bara plugga lite med. eller äh, det är det söndagar är till för!
vi får se hur det blir. just nu vill jag bara teleportera mig till anna, ha med mig 2 sjukt bra filmer och samtidigt en massa skvallertidningar från viktor. frågan är om jag ska sticka dit och få en massa? måste tänka lite först. eller sova på saken kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0