pärlor

sitter här och försöker peppa mig till att plugga.
slutade tolv idag vilket var skönt. åkte dock direkt till stadsbiblioteket och där satt jag och pluggade till tre. historia, historia. vill verkligen sätta bra på detta. måste ha mvg. aja vi får se. ska nog försöka ta tag i det om en kvart eller så. sjukt fint väder! vår vår vår!

annars skulle anna och hennes familj till danmark idag och jag fick följa med. men att stanna där till tolv lockar inte jättemycket. fast vi är lediga imorgon. mår fortfarande ganska dåligt och vill väl egentligen inte träffa någon sådär speciellt. eller jo. kevin. så vi kanske ska se film ikväll. det är något med honom som bara är så lätt. jag vet inte hur jag ska förklara det. det bara är så. lätt. så lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0