plugga eller jobba?

det blir både och. helt utan att tänka mig för svarade jag i telefonen igår när min chef ringde mig. såklart ville han att jag skulle jobba. hade inte gjort nåt annat än mått dåligt igår och kändes lagom kul att jobba. pluggade mig genom nån timme sen var det bara att köra på jobbet. ville bara ut och supa igår faktiskt. känner aldrig så annars. alltså att supa bort saker men japp. skulle tydligen börja nio imorse och inte två som en viss joco sagt till mig. så utgång var bara att strunta i men det var lika bra det för jag fick panik innan jag skulle hem för att vännerna kanske stod utanför mitt hem för att förfesta. det var ju ett kanske. så japp. jag la mig direkt typ och kunde såklart inte sova. sen vaknade jag fem i morse och kunde såklart inte somna.
det har iaf gått att jobba men så kom jag på att förutom historiaprov, fet recension av en bok på engelskan+redovisning av den och fysikuppgifter denna vecka så ska jag tydligen läsa ut en svensk bok till på tisdag. jippy. så mamma lånade den. har typ 30 sidor kvar som jag bannemej ska läsa ut ikväll. har ändå hunnit läsa mycket idag och fått besök av morfar. alltid kul. men nu blir det inget historiapluggande. dåligt. jag som skulle plugga igår och idag men biologi och svenska har tagit över. och för att inte tala om jobb. orkar inte. men det är väl bara att köra på. lätt som en plätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0