the heart of life

är hungrig men har inget ätbart hemma. eller jo, men då måste jag laga. orka. ännu mer orka är att vi hade 30 kronors insamling på jobbet till nån anette som ska fylla 40 år. jag har bara ett humm om vem det är, men jag kan ha fel. tror ni att folket där kommer ge mig en studentpresent?! NEJ! det tror inte jag. maj-lis stod för insamlingen med. den gamla kärringen. haha. det var ju inte min jobbhelg egentligen så jag hade oturen att få jobba lite med henne. men även med robin som är i min egen ålder, jippy! vi gör allt man inte får göra på ett jobb, snacka skit om folket på jobbet. speciellt kärringen. han har oturen att alltid få jobba med henne och de bråkar heela tiden. själv har man trygga gun. oh yeah. jaja vi får väl se hur det blir med det i sommar. jag ska försöka jobba nonstop precis efter studenten fram till den 15e juli. såg att ganska många har semester sista veckan i juni och sen juli så det ser bra ut för mig. lika bra att jobba sig mätt innan man åker. finns ändå inte mycket annat här att hämta än pengar.

japp, hamnade här istället för att se film. eller har legat i sängen och filosoferat medan jag lyssnat på john mayer. riktigt länge sedan och jag älskar hans låtar. men helst av allt hade jag velat lyssna på morrissey men då deppar jag ihop totalt. som om det inte var nog. men ja, det får jag bara inte. vet ju hur det gick sist.
nej nu ska jag sova eller se filmen, inte riktigt bestämt mig. vill vara vaken men det är en dag imorgon med. klockan är sent och jag låter gammal. men fan, nu är allt pissetråkigt och deppigt. ge mig studenten och sommarlov. eller ska man säga livet? shit. blir inte sommarlov! det blir jobb och sen arbetslöshet. hahaha nu blir man en i mängden. ett tag iaf =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0