what goes around

jag visste väl att jag kunde lita på min kära kusin om projektarbetet, höhö. nu har han skrivit typ 10 sidor på datorn. fan vad skönt. hoppas det blir bra alltsammans. imorgon ska vi sitta med slutsats och inledning och så. sen är det inlämning på tisdag. sen är det bara att hoppas på bra.

det är som en våg bara sköljde över mig precis. jag känner mig så lättad att det är på sluttampen. för jag har nog aldrig haft så mycket ångest för något såå länge inom skolan. så hurra för det!

jag som bara ville dö för en halvtimme sedan. skitdag. är helt sjukt tråkig och slö. sen ringer jobbet vid två och säger att jag ska jobba. vafan liksom? det är inte min jobbdag och ingen har ringt in mig! så jag lackade för att de lackade. så säger joshua att han ska ringa chefen och jag bara ja gör det sen får vi se vad som händer. ring mig efter. så går det 15 minuter. ingen joshua ringer. så fixar jag mig snabbt som fan för att jobba. så ringer jag tillbaka. han bara ja men det var nåt fel. jaha? frågade du vad det var? nej. okeeej. men ska jag jobba då? för jag vill. nä min tjej jobbar istället. fan ta folket där ibland alltså.

nej nu får jag rycka upp mig. njuta av att viktor fixar sin del av projektet och att det är soligt och fint väder. varför vill jag bara ha regn?
jag har iaf pluggat liite historia och liite biologi (inte prov förrän 1 och 2 veckor). men ja, det är lite pluggande. men lite per dag är bra! är igenom 3/4 av historian! hell yeah!
kom såklart på att jag har redovisning på biologin imorgon med. öroninflammation. tur jag är bra på att improvisera och att jag redan har skrivit ett MVG arbete om det inom biotekniken, so what liksom? så det känns bra. ska läsa igenom det en gång innan jag lägger mig.

nu ska jag inte ta en nap för viktor ringde och berättade den härliga nyheten. sen hamnade jag här. jag ska tydligen köpa grädde. sen får jag se vad som händer. wee. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0