whiskey in the jar

hade precis historiaprov. jobbigt. att börja ett prov 14.15 tar död på en när man haft lektioner hela dagen. eller ja. vi var 9 pers som kom till svenskan innan där vi hade viktig bokdiskussion och nån form av recension. skönt att jag gick dit. gick mot strömmen liksom. ändå bra att för en gångs skull inte vara den som skolkar. så svenskan gick bra och historian får vi se. jag hoppas på mitt mvg men ja. man vet aldrig med david. man har alltid missat en pyttegrej på de feta mvgfrågorna. nu är jag helt slut. har ont i huvudet och allt. vill strunta i skolan imorgon men ska nog försöka ta mig dit. blöh. jobbigt. men ikväll går det enda programmet jag följer! mt everest bestigningen på discovery channel! jag längtar. innan dess ska jag läsa nya bilagan RES, äta lite tacos som jag inte fixade igår, förhoppningsvis plugga lite biologi och engelska. japp, bara att köra på nästa sak. fan alltså. önskar jag kunde slippa jobba i helgen så man får lite tid att plugga men icke. lördag 15-20.45 och söndag 13-20.45. nu ska jag iaf inte gå ut och festa så man kanske kan använda lördagen lite. wee. hatar anatomi och fysiologi. whats the point? jag ska inte bli läkare. där är en sak jag fått från mamma. hatet mot att lära sig något om människokroppen. det är så jävla tråkigt! ännu tråkigare är att hela biologi b går ut på det så japp, måste plugga massa om jag ska få in något i skallen om det tråkiga. borde börja nu. kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0