amsterdam

japp, nu är det klart! var inne hos min chef för en stund sedan och jag får ledigt torsdag-söndag under påsklovet! då mina vänner, då ska jag till holland för att träffa min morbror och hans familj! de bor strax utanför amsterdam! nu längtar jag, detta behöver jag! så om en månad åker jag och mamma dit =) jag hoppas bara att affärer och museum och så är öppet fast det är påsk. något måste ju vara det. för jag vill på van gogh muséet och en massa annat! det kommer att vara så fint där till påsk! kanske har blomsterfestivalen startat och fast jag såg den för en massa år sedan så minns man tydligt. det är så fint! åh, jag älskar amsterdam! så japp, dit ska jag!

image655


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0